Tuesday, May 16, 2006

my WeeKeND at PENDANG

Posted by Unknown | 9:26 PM Categories:
11 May 2006. pukul 11.00 pm. aku dah dalam durian burung. sit 6A kut. mabuk lak duk tingkat bawah. however, aku dah tak sabar2 nak suruh driver bas bertolak. kalau la boleh aku tolong tolakkan, nak aje aku gi tolok. supaye cepat la aku sampai SHAHAB. i will spend 4 days at PENDANG! huhu. hatiku menyanyi riang walopun some of my heart masih menanges. thehe. setelah hampir 6 bulan tak balek, akhirnya sampai jugak ILLIANA ke kampung halaman. wat a wonderfull feelings!
dapat tengok muka abah, mama, nisa, abang cik, fatin and adik tersayang. segala duka hilang. masalah keje, masalah belaja, sumer aku lupe. sapa yang tak suka beb.. dalam dunia ni, aku tak ada harta yang lebih berharga melainkan keluarga aku ini. teman disaat aku gembira dan duka. bayangkan aku demam denggi kat UPM pun, sanggup laie aku lari balek PENDANG. macam mana nak berpisah ngan keluarga yang satu-satunya ini... I lov U all my family... muahs!
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube