Monday, December 11, 2006

~New FaCe~

Posted by Unknown | 2:13 PM Categories:
theheh. finally, siap juga dinding bilik aku. hopefully aku tak pindah bilik lagi. penat dah nak mengecat. sorang-sorang pulak tu. kurus aku. tak payah gi swimming, tak payah pergi jogging. huhu. yang nyata, konsep PINK aku tu mesti tak buleh nak lari. pergi mana aku mesti pilih cat yang colornya iras-iras pink. untuk konsep baru aku ni, aku guna color hot pink + dark red. dark red aku pakai jotun. 1 liter lebih dari cukup untuk 1 dinding bilik. yang lebih tu aku cat dapur. untuk hall rumah next time pulak la. penat dah. bukannya apa, nak tukar style dan mood. nak study perlu ada mood. dan environment tu memainkan peranan penting untuk membangkitkan mood. is it right?
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube