Sunday, January 7, 2007

TMM 2007

Posted by Unknown | 9:25 PM Categories:
6 Januari 2007 : Sabtu malam. tak ada kerja kami bertiga gi le tengok majlis pelancaran tahun melawat malaysia yang berlangsung kat taman tasik titiwangsa. itu la my first time menjejakkan kaki ke ttt. farah dan ita melopong mendengar pengakuan aku tak pernah jejak ttt. theheh.. aku pun hairan. even dating pun tak pernah buat port kat situ. lawak eh. apa nak buat, x-pakwe-pakwe ku tak berminat that area... kang aku pergi sorang-sorang karang orang kata kerja gila pulak. dari buang masa pergi sana baik aku melawat taman bukit jalil aja, my territory... tak ada masalah pengangkutan dan masalah distance. kesian ita, drive all the way to ttt, jem giler. seb baik bawak auto. kalo manual mahu dia suruh aku dan farah turun tolok kete. yang pasti, aku memang gian nak naik Eye on Malaysia tu. time pelancaran tu aku tengok macam nak telan aje. memang geram sangat. manusia ramainya tak usah nak cakap le. sesak pernafasan aku. last-last kiteog gi cari makan kat area kg. baru.
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube