Tuesday, February 12, 2008

BeNDi II...

Posted by Unknown | 7:58 AM Categories: , ,
Hm, Malas nak guna tajuk cuti balek kampung. Lagi best guna isu BENDI. Theheh.. Untuk 1st version balek kampung bagi tahun ni, aku dah siap booking MAS dari bulan 12 tahun lepas. Maklum la, lepas geram sebab raya haji tak dapat balek... Ini kira pagi paling awal aku bangun dalam rekod tahun baru ni. Pukul 5.30 am dah siap bertolak ke KLIA sebab check-in 6.45 am. So dapat la cuti yang berkualiti selama tiga hari terisi dengan dua hari petang aku ke kebun memberi sokongan pada Abang Cik. Kutip BENDI untuk dijual kepada peraih. Sabtu pula banyak kenduri... Pergi kenduri dan petangnya kami ke Alor Setar, kononnya nak menonton Dunia Baru tapi sayangnya wayang pukul 5.00 pm dah penuh, nak tunggu 7.00 pm macam terseksa la pula. So balek belanja adik-adik dan mama makan western food. Suka Aiman. Licin disapunya. Tak cukup pinggan sendiri, pinggan kakak-kakaknya disapu. Tak rugi belanja dia makan. Ahadnya aku pulang dengan MARALiner. Cewah.. Pendang dah ada bas ke KL lu... CAnggih tak? Unfortunately, aku rasa macam rugi lak buat decision nak rasa MARALiner time cuti Perayaan Tahun BAru Cina ni..Sebabnya bontot aku kepanasan tahap cinpan 10 jam atas bas. Huuhu... Dah la jem, kena pula 2nd trip tu tukar driver bas yang baru nak belajar.. Uwaaa!!! Aku rasa sampai aku dah boleh hafal step dia masukkan gear. Terberangan sekejap macam mana kalau aku je amik lesen memandu bas. Lastly, aku memang dah tak tahan gila babas, naseb baik ada juga member yang sanggup ambil aku kat Tol Jalan Duta. Sayang kau! Theheh... Ahadnya ada pula bengkel finance... Aku pun tak tahu aku ni terlibat secara langsung ke tak. Dah orang panggil pergi jela. Janji aku nak clear tentang prosedur kewangan yang baru sekarang ni. Aku dah bosan tengok BORANG PULANG BALEK. Hari ni penatnya... Banyak kerja. Huhu. Rindu Pendang...
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube