Saturday, September 27, 2008

MaTa YANA

Posted by Unknown | 10:30 PM Categories:
Hmm... Tak sangka, aku ingat power aku dah reduce, sebaliknya bertambah! Aku sedar sewaktu aku nak beli contact lens yang dah habis. Aku ni pelik sikit, power tak sama. Kanan sikit, kiri banyak. Sekarang kanan naik, kiri maintain. Tapi silau sebelah kiri naik mendadak. Hm, patut la aku tak selesa sekarang, even sewaktu pakai spek. Malangnya Freshkon ni tak ada silau. So aku increase power kiri ke 275. Kanan pula 50 kene order. Malasnye nak tunggu lepas raya. So aku pakai 0 jugakk. Patutnya tak pakai kanan pun tak apa, tapi sebab aku beli warna hitam (bersaiz besar) so tepaksa le beli dua-dua... Takpelah, lepas raya ni buat spek baru. Hmm.. susahnya mata rabun. Rabun tak seimbang pula tu. Hmm.. Mata YaNa...
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube