Saturday, October 18, 2008

RuMaH raYa 2008

Posted by Unknown | 5:58 PM Categories:
Baru update? Huhu. Tak sempat. Cuma waktu ni; lepas Kak Niza dan Kak Ju balek, Farah dan Suri ke rumah Mak Lang, Nisa ke Melaka dan Yuh ke hospital melawat sepupunya, barulah aku boleh concentrate kat diari online aku ni... Apa lagi, dah melepak sensoang ni barulah aku buleh jalankan aktiviti home capture... Antara area yang aku modify sket termasuk living hall dan dapur. Living hall tu disiapkan dengan area nak main PS2 Nisa. Laman rumah aku letakkan batu refleksologi. Tapi rumah dah agak bersepahh lerrr. Apapun, now I'm satisfied kerana buleh masukkan design untuk tahun ni pulaaa... Theheh.

Santai...
Living Hall & Laman
Dapur yang kecil dan comey
Makan Area yang GREENN...
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube