Sunday, November 1, 2009

ReSepSi MaSWaN KL

Posted by Unknown | 4:47 PM Categories:
31.10.09, 4.00 petang. Aku dah tercacak di Dewan Bandaraya Petaling Jaya. Membantu apa yang patut disamping membuat persediaan sebagai pengapit. Ini majlis terakhir Mas setelah majlis akad nikah dan sanding di JB dan di Kg. Gadong N9. Ita sampai cukup awal, 7.00 petang. Namun aku tak dapat nak ambil Ita kerana tepat-tepat aku sampai ke rumah Mas dan suami untuk bersiap. Sorry ta... Farah, Peyuh dan Fatin hadir pada jam 8.00 mlm. Aisya pula sampai agak keterlewatan dek stress. Theheh. Its ok Sya... Janji kita hadir kan? Thanks Mas for giving me your trust to be your bridemate. Walaupun kita cuak-cuak takut aku pijak kain ko yang labuh tu (memang aku bermimpi pijak kain ko sampai kita jatuh bergolek!). Theheh. Finally we make it walaupun pengapit ko ini agak gemokkk. Anyway, tahniah Mas. Semoga ko menjadi isteri yang solehah kepada Wan, serta menantu yang baik kepada keluarga Wan. And, menjadi ibu yang cemerlang untuk anak-anak yang bakal ko lahirkan... Sepertimana cemerlangnya Aisya yang stress semalam.. Theheh.

ps* Thanks to Peyuh yang sudi capture gambar aku banyak-banyak. Kalau dak, bercinta le nak tunggu gambar dari jurufoto Mas...

Tak tahu nak buat apa. Kerja kipas...
Mengiring pengantin ke meja santapan..1,2,3,4 sudah kahwen. 1,2,3 bila lagi ni... Isk.
Tahniah Mas!
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube