Monday, December 28, 2009

MaLaS KeRJa?

Posted by Unknown | 9:41 AM Categories:
Asal masuk office je mesti nak buka website MAS. Konon plan macam nak lari. Walhal kat rumah tak mahulah pulak aku nak membukanye. Bukannya aku tak buek kojo… buek, sambil-sambil… abeh tu, dah kojo aku nak menjawab panggilan orang je, asek cakap polan ni tak de pergi sinu sanen. Tak ke ko tensen?? Fobia. But serious. Aku malas bekerja. Oklah aku bagi ranking. From 100% down to 50%. Macam acuh tak acuh. Kontrak renew aku pun belum submit lagi. Actually dah submit tapi borang dipulangkan semula sebab ada borang tambahan baru yang nak diisi. Erghk! Mual. Geli tengok borang yang banyak nak kene isi. Signature bos belum dapat dari minggu lepas. Laporan Kewangan belum-belum siap. Action untuk list of events next year pun lambat nak gerak. Apa nak jadi dengan aku ni… Mana la rotibasi aku selama ini. Aku tau ini periuk nasik aku… Modal nak bayar hutang, pinjaman, itu ini kehendak diri blabla. Tapi, apakah sebabnya semangat aku hilang?? Aku pun taktau… lu piker sendirilah. Huyhuy… cepatlah mari semangat ituew semula. Tak tahan aku kerja tak ada semangat.
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube