Tuesday, March 22, 2011

Hadiah hari jadi Ohh

Posted by Unknown | 12:29 AM Categories: ,
TQ so much la MekNgoh kerana telah bermurah hati menyumbangkan sepenuh wang dan tenaga kerja untuk menghadiahkan aku hadiah terhebat sempena hari jadi aku tahun ini. Oh sungguh bermakna oh bersama-sama angka hari jadi. Makaseh la banyak banyak eh. Walaupun hang punya hadiah ni belum berfungsi sepenuhnya lagi, aku dah tak sabaq sabaq nak postkan juga dalam entry termahal aku ini.. Gatal sudah tangan nak mengklik POST. Walau mesin tak jalan lagi tapi aku tetap hepi nak mandi oh. Rasa panas je kekdahnye. Hang tak caya? Ce cuba ce cuba. Hakikat sebenaqnya, aku resepek hang gigih gi survey barang, gigih buat wiring Sabtu suntuk + hari ni.. walopun dinding rumah tebal macam lemak aku yang degil ini. Oh respek oh respek... Makaceh eh.

Wah best ai nanti boleh mandi air panas pagi pagi tak perlu jerang air dah... Ce tengok aku dah letak sabun dah atas tue..
Comey kan Mek Ngah buat wiring. Ha ni aku bagi cadangan, buat gadis-gadis yang nak mencari wanita wiring, silalah hubungi saya. Kot la korang segan panggil wireman lelaki... Boleh dipaskan kepada:
Nisa a.k.a K-Own a.k.a (Mek Ngoh aku saja + kembaq boleh panggil)
Tetiba semangat basuh baju malam malam. Ada kaitan??
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube