Saturday, August 20, 2011

Google search your name

Posted by Unknown | 9:16 PM Categories: ,
Ce kamu search nama sendiri di google... Agak-agak kamu glamer tak? Well known tak nama kamu? First ranking ke? Atau bende lain yang keluar? Theheh.

Search Illiana
Sedari dulu aku suka main-main test search nama sendiri. Tak sangka, Illiana mostly referred to church,  nama tempat di US, dan sekarang nama Illiana Financial. Kelakar ah. Lagi hebat ni, ada seorang aktres India nama Illiana. Cun gila! Seksi oh.


Search Illiana Azizan
Oh yang ini tepat search me. Dulu first ranking dalam google adalah blog aku. Sekarang Facebook ambil tempat nombor satu. Blog jatuh tempat kedua. Linkedln nombor 3. Slideshare nombor 4. Disusuli fotopages, Academia, dan list nama aku join aktiviti zaman HRC dahulu kala... Kesimpulannya satu page saja dah penuh tentang aku. Oh tepat. Kiranya aku ni pengguna tegar WWW kot.

Yang tak tahan bila search images. Dulu tak appear pun muka aku, mahupun blog-blog yang berkaitan. Tapi sekarang a bit surprise. Walaupun gambar yang appear tak semeriah muka blogger famous amos, tapi tetap appear mine! Oh tak suka... I thought every single picture I put wouldn't be recognized as I never named the picture my name. Then how?

Suddenly I realized, it reads the link name. Paling hebat gambar aku yang Fatin post.


Kalah Illiana aktres India tu. Naseb baik hang letak cop sirim situ eh.

So korang apecer? Ce search nama kamu di google.
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube