Thursday, September 15, 2011

Wahai Tuhan...

Posted by Unknown | 8:54 AM Categories:
Kau cabutlah nyawa kami dalam keadaan yang baik Ya Allah. Amin.

Semalam aku mc kerana suspect cirit-birit.


Katanya Dr, "Awak nampak dah kurus sekarang. Patutlah, kurang makan rupanya. Tapi kalau iyapun, jangan diminum susu kalau perut kosong... Haruslah kamu mencirit..."

Illiana, awak memang bijak. Pilih hari mc yang ada 4 class. Bodohnya aku. Konon nak elak ganti banyak kelas maka terhegeh datang juga class petang. Bila sekalian manusia di office bertanya aku jadi blurrr..

"Kenapa? Tak boleh aku datang??"

Emosi.

Anyway, ada rahmat aku datang. Mr. VJ accident. Maka dia tumpang aku balek rumahnya yang sekangkang gajah dari rumah aku. Oleh kerana membawa pesakit, aku guna jalan plus highway. Kononnya memandu cara orang sopan memandu. OTW balek, terserempak dengan satu accident yang baru berlaku. Aku lalu betul-betul sebelah mangsa yang masih lagi terlantar di jalan raya. Baru lagi. Fresh. Ada polis sudah. Namun aku tak berani nak tengok.


Katanya Mr. VJ, "Kepala sudah tiada". Nauzubillah...

Gerun. Insaf. Takut.

Ya Allah, kami redha andai anjal dijemputMu. Namun kuminta, kau cabutah nyawa kami dalam keadaan yang baik Ya Allah.. Amin.
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube