Monday, May 6, 2013

I'm in Vacation

Posted by Unknown | 9:34 AM Categories:
 

Since aku berkahwin, aku menyepi seribu cerita dalam diari ini. Busy? oh vacation... bercuti apa lama sangat? Hari ini aku menulis setelah sehari melepasi hari undi dan macam biasa, kemenangan di pihak BN. No komen.

Masuk this month, almost 6 bulan aku dah bernikah. Majlis kahwen Februari lalu. Dan sekarang, Alhamdulillah. Hadiah paling bernilai yang Allah berikan padaku melalui perkahwinan ini; I'm pregnent 2 months! I really hope, Allah permudahkan jalan sepanjang aku mengharungi hidup baru ini, alam bekeluarga. and most important, Allah pelihara kandunganku supaya selamat dilahirkan sihat tubuh badan dan akal fikiran. Amin...

Banyak dugaan untuk trimester pertama ini. Dan paling aku takut risiko keguguran. Nauzubillah... Moga dijauhkan. Orang tua tua kata elakkan hebohkan perkara ini. Somehow, tak sengaja tercerita dan makin lama makin ramai yang tahu. Jadi aku tak dapat nak elak. Bukan sengaja. Let it be lah. Yang penting, jaga rezeki yang Allah beri ini. 

Ya Allah, sesungguhnya aku amat bersyukut dengan apa yang Kau berikan sekarang. Aku mohon kandunganku dipelihara dengan baik dan dijauhkan daripada risiko keguguran. Amin...
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube