Tuesday, March 18, 2014

Here I Come NZ!

Posted by Unknown | 9:27 PM Categories: ,

Theheh tajuk... Sentap mak. Ater cerita libur ini lama sudah... Since this februari... Inila my first trip after deliver baby aku boleh jalan. Setelah berapa bulan tuuu. Itupun naseb baik mama dtg jaga adam... Kalau x burn lagi la tiket itu. Pun begitu, trip yg sepatutnya kami climb menjadi trip ke 4 daerah. Maklumla aku baru lepas operate takkan nak climb bagai. Biarkan nisa je yg berusaha. Aku dan en.suami jalan jalan survet tempat. Termasuklah ke NZ ini ha... Dairys Farm, Kundasang... Aku kata ke en.suami, nak tengok lembu sekali dia perleceyyy i... Dah tengok baru la dia, ohh ok... Haish.  tak kesah laaa janji aku dapat posing ala oc disini. Heee

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube