Monday, November 17, 2014

Masalah rambut gugur?

Posted by Unknown | 10:38 AM Categories: ,
Atasinya dengan mutivitamin Shaklee!


I bet most of us yang ada masalah ni. Especially mommies yang dalam pantang. Including me... lalala.

Masa dalam pantang saya memang tak ada masalah rambut gugur. Masa preggy especially. Rambut shining gituew. Tetapi.... Lepas pantang saya pernah stop consuming multivitamin. Sebab masa tu stok dah habes, dan takde masa nak jaga diri. Hmm... masa tu rambut I gugur macam nak botak hokay. Meroyan aku pergi buat rebonding la, cuci rambut bagai la. 

Then terfikir kenapa... Baca punya baca, saya cuba consume ESP dan zinc semula. Alhamdulillah... Rambut kembali ok. Dah la masa tu dah potong rambut. Sayang pula rambut I... sobsobsob...

That is the reason why I do believe the effectiveness of consuming multivitamin. Start pada tu, dah tak stop la I.

Ok saya suggest guna yang ini. ESP bagus untuk mencantikkan kulit termasuklah kulit kepala. Dan yang paling penting, Zinc Complex di sini untuk menggalakkan pertumbuhan rambut sihat. Kalau rajin, cubalah Revitalizing Shampoo untuk membersih serta mencuci kulit kepala dan memberikan kesegaran kepada rambut anda.
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube