Sunday, January 27, 2008

LIVE for NOTHING or DIE for SOMETHING?

Posted by Unknown | 11:31 PM Categories:
Aktiviti hujung minggu ini agak terisi dengan adanya Nisa. Dan juga tindakan aku untuk meng"cool"kan perasaan aku yang menggelegak dengan masalah orang-orang ****. Balik kerja dah pergi Jusco Cheras Selatan shoping. Esoknya menonton Rambo 4. Emm.. Live for NOTHING or DIE for SOMETHING, aku suka ayat John Rambo tu. Kesimpulan aku, Rambo 4 ada jalan cerita dan menarik. Cuma ada yang komen, kurang mencabar compared tu siri yang sebelum ni. Apa-apa pun, best... Kemudian aku terdetik nak belikan CPU untuk Fatin dan adik. Kebetulan Chinese New Year ni aku nak balik Pendang, so aku pun pergi Lowyat survey harga dan beli accesories untuk laptop aku. Seharian juga le berjalan sampai lenguh otot-otot aku ni. Malamnya pula kami meronda ke Cheras Downtown, aku nak cari bantal kabu. Lepas tu merayau ke KL saja nak tengok lampu. Then balek zzzz Ahadnya lepak-lepak dan tunggu AJL.. Hari ni juga one of my friend berangkat ke California, hadiri kursus selama 2 minggu. Kursus 3 hari je, jalan yang lama ehh? Theheh... Good luck, semoga u success exam. Enjoy kat sana dont forget to bring me choc yea...
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube