Sunday, January 6, 2008

WeLcOme 2008

Posted by Unknown | 1:34 PM Categories:
Sedar tak sedar hari ni dah 6 haribulan. I didn't make any wish in my blog yet ha? Eheheh... After I review my last year wish, nampaknya ada yang belum tercapai... Aku belum sampai ke Perhentian. So I think I will bring forward my last wish to this year. Memang tak dapat dinafikan, Januari - July 2007 aku bekerja begitu produktif. Sampaikan aku pernah stay kat office sampai 3.00 pagi (without OT elaun tu). 2007 banyak mengajar aku erti kehidupan. Erti sebuah tanggungjawab. How to be a leader. How to be brave. How to be firm. And how to be nice. Dan pengajaran yang paling penting adalah kita tahu apa yang kita buat. Tak perlu kita fikir orang itu salah, orang ini salah. Yang penting we did a good job. 2007 mengajar aku tentang erti sebuah persahabatan yang suci yang sukar untuk dicari dan amat mahal untuk dibuang begitu saja. 2007 juga adalah tahun aku bergraduat. Tahun aku menangis menanggung kesengsaraan dan akhirnya aku menangis kerana menikmati kejayaan. So sweet... So, I will make sure 2008 will be more sweeter than 2007. I will be more valuable person than now. And I really hope that this year, Allah murahkan rezkiku... Amin.
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube