Thursday, June 12, 2008

~HoMe sWeet HoMe~

Posted by Unknown | 8:23 AM Categories:

Hm, sepertimana yang aku janjikan nak upload gambar-gambar rumah yang di make over, inilah yang terlatest... Lambat bonar eden nak mengupload disebabkan waktu-waktu yang tidak mengizinkan, sampaikan sekarang ni rumah dah pun bersepah.. Kecualilah pokok-pokok bunga (Hobi baru) aku kat luar tu, mantain... Yang kelakarnya pagi tadi sebelum aku keluar ke office,I did realize somebody put a BUNGA TELUR dalam pasu aku. GRrrr.. Marah ni. Kau tak tau betapa sayangnya aku pada pokok-pokok bunga tu sekarang ni. BAgi flying refleksologi kick baru kau tau siapa aku... Rumah tu bilik, dapur dan balkoni belakang je yang dikemas-kemaskan not hall. Nantilah nak buat sikit pembaharuan kat hall. Not enough time yet.
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube