Wednesday, January 14, 2009

MARI BOIKOT PRODUK US!

Posted by Unknown | 11:46 AM Categories:
Pagi ni aku asyik membaca email forwarded about GAZA. Sedih, pilu, sungguh menyayat hati. Namun apa yang mampu kita buat? Terasa insaf. Dan syukur dengan kehidupan yang Allah berikan padaku. Bersyukur kerana rakan-rakan pejabatku ini adalah tergolong dari insan-insan yang baik, beragama yang mampu membimbing aku yang ketandusan ilmu ini. Aku akui, banyak lagi yang perlu aku pelajari bab-bab agama ni, especially sejarah Islam. Jahil betul aku.

Hmm... Berbalik pada isu kejahatan Israel. Apa yang mampu kita bantu selain berdoa dan pasang sepanduk? Aku sekarang sedang cuba sedaya mungkin untuk memboikot produk Israel dan sekutunya. marilah kawan-kawan kita sama-sama boikot produk mereka! Tapi apa produk mereka? Yang ni aku lemah ni. Banyak sangat... Yang gerenti sah produk mereka dah tentu filem-filem Hollywood (so jangan marah ye kawan, kalau kau selalu ajak aku tgk wayang dan aku tak mooo). Lagi? MCD? KFC? Lagi? Tolong, tolong sesiapa yang ada info... Kita sama-sama boikot!

Links 4urinfo: http://blog.e-zakat.com.my/
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube