Sunday, August 9, 2009

SUSULaN PeNaT: BiLik ala KaiZeN

Posted by Unknown | 11:28 PM Categories:
Aku mulakan kaizen bilik tidur dengan buang kotak-kotak dan wayer ini.
Nota kuliah? Sedeyyy...
Dan lukisan tangan ini mengingatkan aku pada kelas Bahasa Arab level 1 masa Degree dulu.
Cuba baca nota kat lukisan tu? Aisya dan Agen.. Hikhik.. tu la keja zaman degree dulu kalau bosan. Ngusik dan bahasa conteng buku. Buruk perangai. (sya, ingat agen dak?)
Ni jenis-jenis kalendar aku ikut semester.
Tiap-tiap semester mesti lain.
Lain kan?
Dan lain. Final Sem.
Buku nota masa aku master mesti 3 in 1. tak pun 4.
Sayangnya nak buang nota kuliahhh... Sob...
Kotak yang dah kosong... :-(
Yang ni mission not accomplish. File kuliah every sem. Sayang siottt...
Aik. Album x-bf pun belum buangg?? Sayangkah?
Frame ni ada ceritanya sendiri. Kalau berkesempatan aku post new entry. Thanks to x-HRC 2003-2006...
My best friend in memory. I miss u Dud. I love u Dud.
Miss you UPM (my degree story album). Takkan nak buang kottt..
Me n my colleges.
Me n my friends... Degree.
Me n Dud.
Me n Kak Ju masa kening tebal lagi. Kak Has n Aid yang masih kecikkk.
Slip konvo pun simpan??
x-ray jari kakiku masa excident moto suatu masa dulu. ok je tulang. aku je gubra lebeh.
Nak buang??? :-(
Beg ni pun? Oh no, ini India mari, special from our speaker. Cannottt...
Ini simpan. Elok lagi untuk guna n derma.
Ini buanggg..
My best friends; Mas n Sya. Lov u all forever bebeh!!
Aik? Koyak pulak... My x punya gamba passport pun ada ka?? Aiyoo...
Hmmm.. I am IDIOT!
My nametags... Sayang nak buang. Most of it I design.
Bilik hampir kosong.
Finally. Queen boleh masuk! Yeahh!
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube