Sunday, January 24, 2010

auRa BuLu MaTa PaLsu

Posted by Unknown | 6:22 PM Categories:

 

Hehehe... Semenjak aku mengikut Mas pergi kursus make up itu hari, kobar-kobar aku nak beli bulu mata palsu. Terngiang-ngiang di telinga aku, "Nak pakai bulu mata palsu ke office pun boleh. Senang, tak payah letak eye liner dah. Nak solat tanggal kejap kemudian pasang balik". Gitulah kata salah seorang cikgu kat situ. Dalam hati aku, "Gila". Dalam gila-gila tu, terpengaruh jugak lerrr... Theheh. So semalam aku telah ke SASA dan membeli bulu mata palsu ini. RM19++. Combination hitam n brown. Tapi bila pakai not look so obvios. So sesuai la nak pakai ke office atau jalan-jalan sebab yang ini light-light. Oh jangan lupa beli gam sekali. Orang kata gam bulu mata palsu kat sasa yang paling tahan. Boleh pakai sehari. So tadi keluar lunch dengan adik-adik aku dah try pakai. OK, tahan. Tengok kalau rajin esok pakai gi office. Kobarrr...
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube