Thursday, January 14, 2010

I'm BaCK!

Posted by Unknown | 9:20 PM Categories:

Yes! Yes! Akhirnya aku dapat online kembali di rumah. After a week jiran sebelah berpindah rumah, kami dah terputus talian intenet. Maklum la, kami kongsi streamyx... Guna wireless router mereka. Sebelum berkongsi dengan jiran, kiteog pernah pasang streamyx sendiri zaman aku dan Ita further master. Dan no phone rumah amat cantik! No belakang sama dengan no HP aku. After graduation, aku putuskan talian. Sebab ingat tak mo pakai dah. Kebosanan dan jiran mengoffer untuk kongsi... Ok la, RM 40/month compared to before. After jiran pindah, Peyuh dah menggelupur seperti cacing kepanasan nak mencari source networking. Aku saja dengan gaya ala-ala releks. Yelah, dah ler office Peyuh disekat dari menggunakan internet sewenang-wenangnya eg; FB, yahoo mail etc. Mahu tak menggelupur Peyuh. Selang few days Peyuh balik ke rumah dengan membawa sebijik Celcom Broadband yang amat cantik dan seksi... Pergh. Terus aku tergoda dan membayangkan kesepian tiada internet di rumah. Apalagi, dengan berbekalkan wang pendahuluan RM150, telah aku kirimkan Peyuh dapatkan satu untuk aku... Tiru kan?? Dan Peyuh telah membawa pulang sebijik broadband yang amat cute. Pink lagi ok. Sila jangan jeles. 2 bulan pertama ni tak perlu bayar sebab dah kasik RM150. The next month and following months, pay RM78/month... So, OK la can bring anywhere. Cheap compared to broadband's price before yang beratus-ratusan. 
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube