Thursday, February 18, 2010

MaiNaN aPaKaH...?

Posted by Unknown | 8:43 PM Categories: ,
Memang mainan orang tak ada kerja. Nak jalan-jalan sana sini manusia menyesak. Jadinya berehat saja di rumah. Inilah pula jadinya. Aku belikan bulu mata palsu untuk mama. Tapi almaklum la, aku bukan pakar bidang kecantikan. Aku beli yang panjang punyer... Mahu mama nak pakai? Idokk le kan. Kebetulan mama baru beli eye shadow yang macam-macam color. Promosi katanya. Brand apatah lupa. Makanya kami main-main make pakai bulu mata palsu... Dimulai mama, kemudian Fatin dan diakhiri Nisa sebagai model... Dan aku menjadi mak andam tak bertauliah. Naseb ikut meneman Mas kursus make last month. Boleh juga praktik walau tak hebat pun... Gegege. Paling amazing Nisa. Lain bonarrr muka. Fatin kata macam bapukk. Kahkahkah!!! Tapi aku tengok cantek sajaaaa... Apa pandangan korang?

Mama sesudah pakai bulu mata. Satu yang kecik bulu mata mama beli. Satu lagi aku beli. Memang melampau yang aku beli tu. Tak sesuaiiii katanya mama.
Fatin senang saja nak ajak make up dia. Serah diri...
Naseb Nisa sporting. Amacam?? Ada lawa?
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube