Friday, April 23, 2010

aKtiViti LUaR 13-15+18-20 Apr 2010

Posted by Unknown | 12:43 AM Categories:
Macam biasa every year InsyaAllah… Kami organize kursus bersama Kim. Kali ni atas persetujuan bersama buat di Seri Pacific Kuala Lumpur. Tertekan lah aku… Susah benar nak memuaskan hati semua pihak. Bermula dari bos, mates, client, bla and bla and bla. Terkadang rasa macam nak lari dari keadaan yang tak selesa ini. Gi cari kerja kat Pulau. Berenang, diving borak dengan ikan saja. Terkadang ikut rasa geram dihati tu nak je ambik salortape zappsss setiap mulut yang ada, ikat tangan jangan bagi gerak lepas tu pakai pembesar suara letak dekat-dekat setiap telinga dan aku nak pekikkk bagi puas hati aku. Baru kau rasa gelora hati aku yang memberontak dengan kehendak kau orang semua. Tak boleh ke kamu semua menjadi seorang yang menerima sebaiknya tanpa sebarang kompromi?? Kau ingat kau hebat sangat komplen sana sini? Caitt human. Always.


Anyway, enjoy the pics... Kredit untuk En. Hazim kerana semua gambar-gambar di sini adalah dari camera beliau. Camera Erna masih belum diupload kerana tuan empunya sekarang berada di Sabah. 


Cantik dak baju aku pakai ni?(minus komen gemukk) Hadiah bday from my officemates... Thanks gal.
Masuk 100 kali kursus pun belum tentu aku faham...
Baru kali ni dapat gambar sama-sama sekretariat CREAM. Hoho.
Gambar meramai. 
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube