Friday, July 9, 2010

Beli contact lens online pula?

Posted by Unknown | 4:00 PM Categories: ,
Lagi. Contact lens aku dah habis stok, kebetulan mencari contact lens dan terasa dah lama tak pakai color. Sebab mata aku hanya sesuai dengan cl oksigen. Hanya cl tiada color yang provide provide oksigen. Tu pun tengok jenama. Kena pula mata aku mata cacat, power tak sama. So bila orang beli 1 kotak, aku perlu beli 2. Kalau 1 kotak RM 100, jadinya aku RM200. Jadi aku tangguhkan niat membeli. Pakai spek dululah. Kebetulan pula, tilik FB jumpa website ini (rajin kau tilik FB skang): http://mywidurimall2u.jimdo.com. OK ke tidak dengan mata aku yang bersifat kering ni aku belum pasti sebab belum cuba lagi. Yang pasti, harganya murah (RM40), cl berwarna-warni dengan pelbagai corak, saiz besar, dan untuk setahun bergantung pada penjagaan masing-masing. Kalau mata ada power terpaksa tanya tuan jual dulu, ada stok ke tak ada sebab tak semua patern ada power.

Wah punya tak sabar tak sempat snap nak koyak sudah. JB mari.
Jeng jeng... 2 pasang CL, kotaknya dan benda alah yang aku tak tahu diberi percuma.
Satu untuk aku (power yang cacat tu), satu untuk Peyuh.
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube