Monday, July 19, 2010

Dari mata turun ke hati

Posted by Unknown | 3:18 PM Categories:
Ek ehh. Turun ke hatikah?? Actually aku crop pic ni untuk dikreditkan kepada Intan pembekal cl bewarna online. Inilah cl yang aku beli tempoh hari... Aku order light gray. Komen: First time guna, penglihatan agak kabur. Macam ada kabus kekdahnya. Tapi lama-lama ok. Yang bagusnya, tak kering. Pakai lama pun tak perlu nak titik eye drop banyak kali. Tapi Yuh citer, officematenya kata cl jual online ni tak elok. Disarankan jangan pakai. Tak elok sebab apa aku tak tahu... So, selagi aku tak dapat kesahihan fakta ini aku akan pakailah. Cuma perlu hati-hati sikit. Kalau mata merah jangan pakai, dan sebolehnya elakkan terbawa ke tidur. 
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube