Sunday, November 20, 2011

Lama kau hibernate?

Posted by Unknown | 8:37 PM Categories:
Lamanya tak update story dalam diari. 

Hmm... Almost 2-3 weeks I stayed office till nite. Then how to update? Ingat aku hadap nak bekerja melebihi 8 jam sehari? Its all about responsibility. Sekarang non-degree students cuti semester. So, faham-faham lah. Assignment and final exam papers to be mark. Student aku melebihi seratus. Ada 3 kelas dengan 6 groups. Bukan itu je, ada 3 subject yang aku perlu mark sebab kami juga Internal Verifier. Lagi, aku ada 14 jam seminggu untuk mengajar budak Foundation and Diploma monthly intake. Siap kontrakkan Fatin dan Aiman menolong (ikut capability mereka) during raya haji tempoh hari. Mahu tak semput kau. Last Saturday diri terjebak dalam assessment committee. Kesian la kat mereka, so kau tolong kan Illiana?

Sampaikan Yuh  dan Dayah katakan yang macam lama sudah tak jumpa aku even tough aku balek every nite. How can, aku balek budak-budak tu dah zzzz, bangun gi kerja mestilah aku yang lambat sikit bangun. 

Oklah sekarang release sikit. Hari ni aku tak buat kerja langsung walau angkut laptop balek semalam sebab muak. Overload kerja kau. Kami pergi joli gaya orang kaya ke rumah Azri. Swim-jakuzi-sauna. Hadiah untuk diri masing-masing.

Alamak, sunglass tertinggal..... (tetiba eklan yang tak relevan)



Apa aku bebel ni? Apa aku nak cerita? Alahai gambar dalam hp dan usb di office. Ok nanti nak update-If I'm available. Esok to do list dah ada. Next week panel for final year presentation. Kau ada masa?

Aku hebat aku hebat! 

lol-Cabar diri sendiri.
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube