Friday, June 22, 2012

Kampung pulau, here I come again!

Posted by Unknown | 11:00 PM Categories: ,

By the time post ini published, aku pun tak pasti kami naik bas atau drive. Ngengengeh... aku buat auto publish. Ikut masa aku free je nak write. And sekarang semasa aku menulis entry ini, aku belum pasti nak drive or malas drive. Kerana currently, driver hanya seorang: aku. Biasanya for long journey aku ada Nisa sebagai co-driver. Menghilang for 3-days je membawa adik dan rakan ke kampung orang pulau. Kalau bukan kerana best-offer dari kenalan swiming pool aku ni, haram kot aku tak pergi... Maklum la, sedang menyimpan duit untuk trip October ini InsyaAllah. Plus timing baik punya student aku sedang Final Exam. Sementara tunggu mereka berjuang, ada baik aku meeting ikan yang hot sebelum aku pula yang berjuang marking paper. Theheh. Anyway, please pray for our save journey.
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube