Friday, April 18, 2014

Bila anak demam

Posted by Unknown | 11:26 AM Categories: ,

Bila anak demam, susahnya hati ibu. Adam cucuk 5 bulan rabu lepas. Semalam tido aku dah rasa panas tp aku hantar nursery juga. Aku pesan kalau panas gtau aku n tgh hari nursery call en suami. Mmg. Panas... Paling tinggi cecah 38.9... Hati ini sangatlah risau. Kena pula en suami nak ke tioman. Huhu aku terpaksa monitor anak sorang sorang.... Nanges! Depan dia tunjuk macam ok je. Malas nak ngadu nanti dia stress keje pula. Hari ni aku mc teman adam. Suhu dia masih dalam average 37. Dia tak bermaya diam je n nak tido. Sedih, susah hati tuhan je yg tahu. Ya Allah... Kau sembuhkanlah demam aqqanakku ini ya Allah. Kau cepatkanlah penurunan suhu badan adam ketahap wnormal ya Allah... Amin...

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube