Tuesday, April 14, 2009

cEriTa 23-31 MarCH

Posted by Unknown | 9:51 PM Categories:
Lamanya nak tunggu upload. Sememangnya aku tak kesungguhan seperti bloggers yang lain. Ikut sedap rasa nak tambah garam gula. Hari ni aku update diari guna safari. Best. Tak sangka application untuk Apple boleh digunapakai dalam Windows. Cuma may be slow sikit kot. Aku guna iTUNES dan SAFARI sekarang ni. Semalam tido 1.30 pagi; format laptop yang dah nazakkk (penyakit virus). Install BITDEFENDER yang aku beli license original 1 pakej complete untuk 3 user (pokdi; laptop; PC di office). Virus kujumpa banyak nak mampos. Di office saje 12 RIBU! Sekarang rasa safe sikit. External hard disk pun aku cuci.
Motif?

Any callcard?
Tak perlu panjang cerita tentang kisah 23-27 hb di Palm Garden. Sebab aku tak suka. Event kami ok. Participants ok, sporting. Bilik seminar diberi cantik walaupun kecikk. Dinding tingkap ala-ala garden gitu. Suasana tenang. All fine. But 1. Nak aku cerita ke? Rasanya tak perlu aku heboh-heboh. Cukuplah aku upload gamba KFC ini. Apa sekretariat makan waktu lunch? Sir, kalau bukan aku yang pilih venue, hilang satu periuk nasik kau orang ok. So lain kali please serve us very well if u don't wanna loose us. JANGAN BIARKAN KAMI TAPAU KFC!!!
Kerek!
Thanks Ida u help me a lot!
Harus diedarkan sesudah event... Gempak sikitSeminar room nice BUT...
Last event di M Suites JB. Very nice place. Nice management and staff. And that last event makes us release. Walau penat. Walau banyak kerja yang menanti. Walau participants tak ramai. We all TETAP ENJOY. Malam pertama dinner di Singgahsana bersama Kim. Lepas dinner kami teman Kim berjalan kaki balek M Suites. 1.3 km. Hoho... Berjalan di lorong pejalan kaki pesisir pantai banyak tikusss. BIG ok. 2nd last day aku teman Kak Awie melawat adiknya. Kesian aku tengok anak lelaki adik Kak Awie. Badannya burn 70% akibat rumah terbakar... Abang burn sebab selamatkan 2 adiknya. Terharu aku. Sedih... Nasib abang selamat. Kecik lagi budak tu. Sekolah rendah lagi. Walaupun orang susah tapi anak-anaknya tetap comel dalam comot. Oh insafnyee... Balik tu jumpa Mas dinner sama-sama.


Baru sampai jumpa kacang pool di Hutan Bandar!
Amboi Kak Awie
Last day melaram sakan!
Melaram lagi
Syok sendirik!
Last day event kami bertolak balek KL selepas tamat 4.00 petang. Hantar Kim ke airport dulu. He really enjoy this trip. Hopefully. Thanks to Ida dan Akma yang banyak membantu... Juga Kak Awie yang setuju nak ke JB walaupun amatlah busy...
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube