Wednesday, April 22, 2009

LaGu oH LaGU

Posted by Unknown | 10:31 PM Categories:
Saat sedang aku sibok mengisi borang online UTEM, tetiba iTUNE memutarkan lagu-lagu nostalgia aku diusia 24-25an. Walaupun lagu-lagu ni kiranya lagu-lagu baik, dakwah lagi tetapi aku tetap tak mahu dengar selepas tarikh itu. Sampai sekarang aku tertanya, kenapa dia tinggalkan aku?? Argh! Adakah ini balasan aku meninggalkan F? Adakah begitu dasyat balasan yang Tuhan berikan padaku? Adakah cukup adil untuk aku terima semua ini? Sesungguhnya mendengar lagu-lagu ini membuat air mata aku mengalir secara auto. Dan aku tak sanggup nak mendengar lagi. Cepat, click iTUNE dan tukar ke lagu INDON! Apakah ini??

MOTO: kau bahagia aku bahagia 1000x kau. jangan harap aku merana kerana kau lelaki @$%#@!
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube