Monday, June 1, 2009

aKu DaN ResDuNG

Posted by Unknown | 9:52 PM Categories:



Geli kan tengok gambar ni?? Inilah hasil selama 45 minit untuk rawatan resdung menggunakan EAR CANDLING. Muka aku dah gatal tahap serius. Harus aku ke SPA NANA untuk mencuba rawatan resdung di sini. Actually ini kali kedua aku ke SPA NANA setelah 6 bulan baru dibuka di sini. First time aku try, aku gunting rambut. Kebetulan waktu aku datang ada shooting MATAHARI. Katanya Nana, kaedah ear candling adalah lebih berkesan daripada wasap. Entahlah. Aku tak pasti sebab sampai sekarang aku masih lagi gatal kat muka ni. Cuma telinga OK. Sekali rawatan charge RM 70. Kalau dengan facial RM120. Aku nak buat facial tapi bawak duit RM100 je. Theheh. Terpaksa la buat aktiviti susulan... Seminggu yang lepas aku buat rawatan ni. Katanya Nana, kalau nak berkesan, datang lagi 2 minggu. Kemudian maintain every month. Mahu bertambah kos maintenance ni. Dengan refleksologi lagi. Nyehh. Dulu budget facial dan resdung RM60 je. Tapi sekarang tempat favourite dah close. Sayang kan? Aku belum confident lagi dengan servis di Spa Nana ni. Cuma environment je yang aku suka. Sebab tempat baru-cantek ala-ala Spa Q walaupun tak sama. Yang penting kulit tubuh badan aku sehat... Kankan?
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube