Monday, July 27, 2009

aKuKaH PeMeNaNG itu??

Posted by Unknown | 12:17 AM Categories:

Tak sangka. Dah lama aku tak menyandang sebarang juara sejak-sejak bekerja ni. Juara potpet adalah. Thanks to Ida, Erna and the geng atas galakan berterusan korang untuk aku menyertai pertandingan mencipta logo kaizen untuk FK. Dapatlah sijil... dan sikit uang untuk aku blanje korang.. Aku pun tak budget logo ini dipilih dek kerana kemalasan yang melampau untuk design logo (maklum le, subjek DIPAKSA memang susah nak buat dengan ikhlas kan??). But that is friend all about. For our own sake. Thanks to u all... And also para juri yang sudi memilih logo aku. Kalau tak kerana juri juga tak menang aku.. isk-isk-isk...

Thanks la korang... (termasuk Erna yang tak ada dalam foto).
Dah selesai Perasmian dan penyampaian hadiah serta lantikan, lawatan ke setiap zon.
Peti kunci pun...
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube