Tuesday, October 6, 2009

I'm NoT iN tHe MOOD

Posted by Unknown | 10:10 AM Categories:
Almost 2 weeks after perayaan Aidilfitri. Most of my friends dah upload cerita raya. Aku je sepi sesepoi... Hmm. I'm Sory I'm not in the mood. Gigi aku sakettt... Gegege. Actually not gigi but nerves kat gigi yang berlubang tu. I did went to Dr gigi since Ramadhan. Dr gigi sarankan aku buat rawatan akar yang menelan belanja RM400. Telan liur aku. Tak percaya aku pergi ke Dr gigi yang lain. Lagi mahal. RM700. Alasan; bakteria dah sampai ke nerves so kalau nak tampal kene buat treatment berminggu-minggu. Kene rawat nerve tu dulu. Other option cabut. So Dr buat tampalan sementara dulu, bagi aku raya sementara nak berfikir nak buat yang mana. So yesterday aku ke PK UPM. Jumpa semula Dr yang selalu buat scailing aku 3 years before (masa study scailing RM4 je... Selalu la buat). Dr bagi cadangan jangan cabut. Buat treatment sebab gigi masih elok. RM100 je (tapi aku dungu. Lupa nak tanya 100 skali bayar ke whole treatment). Anyway, gasak la. Appointment next week. Sudahnya aku buat scailing dulu... Dan makan ubat tahan sakit. Berminggu aku sakit gigi. Nanti la cerita raya. Not in the mood... :-(
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube