Saturday, November 13, 2010

Seharian di MGI

Posted by Unknown | 8:42 PM Categories:

Ceh. Buat ala-ala black white plak. Aterr namo show-show... BW la pula. This is my first visit I did for my first 2 weeks at my new workplace. Memang, aku tak pernah cerita dalam diari tentang penghijrahan aku ke tempat baru. Nantilah. Belum ada mood. Terlalu banyak yang perlu aku belajar. Terlalu besar tanggungjawab untuk dipikul. Dan terlalu singkat masa yang aku ada untuk aku mengupas kehebatan skill. Theheh. Whatever it is, I feel more relief than before. Biar terpaksa travel agak jauh. Biar terpaksa bangun awal untuk meredah trafik. Biar beban dipikul terlalu berat. Biar orang tak puas hati dengan performance aku yang masih baru ini. Biar aku macam orang bodo. Asalkan hati aku tenang. Serius. Janji keadilan dicapai. Wah gitu. Maksudnya, setiap yang bekerja tu diberi gaji berbaloi dengan kerja yang mereka buat dan tanggungjawab yang mereka galas. Bukannya tahu makan gaji buta duduk berbangga dengan pangkat sedangkan tak reti nak pikul tanggungjawab yang diamanah. Wah pedas tak? Lama sudah aku tak melaser kan?? Asyik acting macam orang bodo. Ala memang pun skang agak bengap. Banyak benda nak belajar... Fenin... Naseb baik visit tempoh hari membuka sikit brain aku ini tentang network. Banyaknya nak belajar tentang Metro-E, dedicated network, Myren etc. All about network. Biul kepala orang Multimedia nak belajar Network. Toloonnn.
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube