Saturday, November 6, 2010

What to do...

Posted by Unknown | 9:41 AM Categories: , ,
Sekarang mesti Pokdi sekeluarga dah on the way ke Sungai Klah. Pokdi ajak aku, malangnya aku terpaksa jawab, "tak ikut..." 


Hari ni juga kenduri kahwin Kak Ju di Temerloh. Saat aku post tajuk ini aku pun tak pasti, aku pergi ke tak Temerloh. 


Huhuuu... Selagi Nota SQL tak siap, selagi itu aku berhibernate di Damar ini. Kalau keluar pun atas urusan tanggungjawab (termasuk tanggungjawab terhadap perut. gegege). Kalau SQL lecture saja tak apa, ini aku sendiri keliru. Dah ngajar Access takkan nak ajar bebudak tu SQL Oracle base? SQL kan macam bahasa manusia ni jugak kan... Macam-macam dialek ada. Kelate, Ganu, Kedah semua ada. So mahu tak fenin cheq dibuatnya. Kena pula kene submit Final Exam Question. Kalau setakat pejam mata buat soklan lainlah. Ini kena sedia skema jawapan. Kene ikut prosedur itu ini. Naseb baik soalan dan skema jawapan dah 90% siap minggu lepas. Kalau tidak mahu aku stress je atas kerusi ni.  Ditakdir pula aku sedang menimba pengalaman baru di tempat baru. Proposal dan proposal dan proposal. Yang baru ok, yang lama nak continue dari orang lama. Fenin juga. OWhhh what to do.. Face it whatever condition. Life must goes on.
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube