Monday, June 20, 2011

Bye Bye IMR...

Posted by Unknown | 4:35 PM Categories: ,
Kejap je rasanya aku berkhidmat di IMR. Tak sampai setahun rasanya. Puas sudah jadi IT Officer. Alih-alih nak tukar profesion. Huh nasib baik bidang aku ni luas boleh tukar-tukar dan boleh explore experience. Anyway, even though sekejapan saja aku di IMR, I felt satisfied. With new experiences, and of course the most precious things is friend. Walaupun aku yang paling tua amongst them (yelah sape dapat lawan aku yang tigapuloh ni), tapi rasa macam kau-aku seusia je. Walau aku meletakkan pangkal "Kak" di depan "Yana" tapi aku tetap rasa muda bilamana bersama mereka. Thanks guys... For being my friend. Even though our moments just a little for a short working hours, we still need future plan to gather the moments again. So guys, perpisahan ini tak bermakna kita takkan bertemu lagi. Tak bermakna juga kita takkan bergelak ketawa bersama. Perpisahan ini untuk perjuangan masing-masing. Semoga kita akan kekal bersahabat, di masa susah juga senang ye. Nice meeting uols..

IKA-EMED-SHIQIN-SU-SHIDA-NANI-SHITA-REENI-RIFHAN-LIN-JU-VANEE-GEOK WEE-WAYNE-KOH-SHEILA-NAJMI-SUHAIL----(eehh dan banyak lagilah. Letih aku nak senarai).

Tapi dalam pic ni tak semua ada... Farewell Shida-Suraya. Kemudian Jue. Then aku. Dan seterusnya Vanee. Next??

Somehow, more things we explore, the more we become a person. More people we meet, the more genius we become. I love my life, the way it is. Everything happens, happen for a reason. Don't scare and move toward!
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube