Thursday, June 23, 2011

Sial Kau PsychoMan!

Posted by Unknown | 9:29 PM Categories: ,
Am sorry andai ada antara kamu yang menerima email dari aku secara tidak diundang. Aku terpaksa meletakkan blog ini sebagai private which only invited readers sahaja boleh access. Dan anda semua yang dijemput ini adalah yang tersenarai dalam email aku a.k.a friends aku. Lain tarrakkk boleh. 

Why???

Alkisahnya, diringkaskan, ada orang gila talak tetiba call aku pagi buta (takdelah buta sangat) semasa aku sedang discussion di bilik pensyarah. Kebetulan itu adalah hari kedua aku report duty. Orang yang call aku ini bukanlah suami atau tunang atau kekasih aku, tetapi tunangan orang lain. Tiba-tiba secara tak langsung aku terbabit dek kerana aku telah meletakkan nama serta gambar tunangnya dalam blog aku. 

Why call?

Motif nak minta maaf. I'm working mann. Kau belajar tinggi tapi kau belum juga kerja mana kau tahu jadual orang berkarier ini?? So I cut off cara baik. Dalam hati sumpah seranah maki hamun all-in-one.

One week before aku pernah secara kebetulan terpaksa berborak dengannya melalui skype. Dipaksa borak. Dipaksa dengar maki hamun. Tunangnya yang perempuan ini budak baik, taat saja kata bakal suami sialll ni. Kalau dah baik tapi kena maki, kau hingin nak jadi bini hidup sampai mati dengar maki??? No wayyyy. Sekali kau maki aku boooleeehh laaa.. Kau ingat semua perempuan baikkk macam tunang kauu? Bersyukur ya jantan sial kau punya tunang sebaik dia. Aku dah sumpah tak mahu dengar suara kau lagi. Kau matikan mood aku OK?! 

"Berani kau main doa-doa buruk untuk aku ya? Kau belum kenal aku siapa. Sumpahan aku keramat ok. Tak percaya tanya Shida. Aku sumpah kau siall sampai mati!!!"

Kesimpulan, jantan sial ini dapat contact number aku dari blog aku yang mana dia telah menggunakan keyword nama tunang dan tempat kerja. And as a result, blog aku adalah ditangga pertama hasil pencarian di google. ---> Hasil siasatan aku.

Sayang, otak pandai. Belajar nak jadi doktor sampai oversea. Tapi GILA! Bodo kau bodo jantan sial. Belajar tinggi tapi gila kau bazir duit mak bapak sajoooo.
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube