Tuesday, June 28, 2011

My New Card

Posted by Unknown | 8:35 PM Categories:

Aku suka kad staff IMR. Sebab muka aku cantek (urgh nak muntah puji diri sendiri. geeeee).

But serious tengoklah kad baru aku.... Kebetulan masa ni aku penat sangat. Ke hulu hilir nak settle segala bagai. Studio pula buka after 2.30 pm sahaje, mahu tak lawa muka. Abang photographer sporting habes, siap suruh aku datang esok je ambil gambar biar muka cantek (jujur betul dia).

But definitely I'm not going to come the day after. First day report duty aku dah ada 1 class. Everyday except Friday je aku free. Nak fikir apa nak ajar budak budak tu within 2-hours. Kau ingat aku sempat nak melawa bagai?

Dah la masuk office buat muka toyer (I'm a bit serious when focus). Confirm senior ingat aku budak bodoh sombong. Whatodo...

Tapi Alhamdulillah. Aku kira bertuah. Baru dapat 8 jam seminggu. Orang lain Sampai 20 jam ohh... Kalau orang kata kerjaya lecturer untuk orang malas yang nak rehat sahaja, aku suggest baik kamu cuba. Dan rasakan, adakah masa untuk kamu berehat??
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube