Sunday, December 18, 2011

Aku cantek!

Posted by Unknown | 12:26 AM Categories: ,
Every time aku keluarkan statement yang berbaur, "Aku cantek" confirm Kanes muntah hijau lumut dan Azzri muntah biru laut.


Suatu masa dulu aku pernah publish post aku yang hodoh susulan komentar Kak Ana dan Samihah yang sangat pedas dan berterus-terang cara pahit untuk ditelan emak trakea.

Anyway, I took it in a positive way. So adalah hasil macam kau tengok gambar di atas ini...

Pun begitu, bila letak statement aku cantek, tetap ada yang tak puas hati dengan kecantikan bahan-bahan sampingan ditudung dan baju aku. :D

How ma untuk jadikan diri ini cantek??

Adakah dengan motivasi aku cantek aku cantek 40 kali maka rupaku ini akan automatik transform ke wajah Siti Nurhaliza mahupun Selina Gomez??

Kalau begitu kamu tafsirkan perkataan cantek, so where is the value of humanity inside? Cantek bukan sekadar dirupa... Memiliki paras rupa yang cantek adalah bonus untuk manusia. Nilai cantek dari dalam.

Faranaz is among of my best buddy yang layak aku berikan tagline Faranaz cantek! She deserved. She has a common typical Malay face but, no one can beat her beautiful heart and pancreas.

Others also. Miza, Mas my love, Aisya, Kak Ju, Kak Has, Kak Hai sayang, Ika yang manis... Dan ramai lagi dalam senarai. I'm so lucky to have a beautiful friends. Beautiful from inside. + my new family in Legenda. Love uol. I become beautiful because uol are beautiful. The beautiful from inside.

Kalau aku hodoh maka kamu pun hodoh sebab aku berkawan dengan kamu dan begitu juga kamu berkawan dengan aku. Hoh.

Jangan muntah lagi ye abang dan adik...

Aku cantek!
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube