Friday, December 30, 2011

Love Me Not?

Posted by Unknown | 5:26 PM Categories:
Ada kaitan ke tajuk dengan isi?

theheh. Terrkesima impak "Tentang Dhia" semalam.

Lunch hari ni melepak dengan mak-mak yang berjaya di Secretly Bandar  Sri Putra. <-- Salahkan Kamala for penggunaan Secretly :D.

Seronok oh melepak after long time tak melepak. Katanya Mas, perjumpaan ala-ala penutup 2011. Ajak Kak Has sayangnya dia dan anak dara terlantar atas katil dek tak sehat...

Membincangkan isu gadget masing-masing. Everybody membuka gadget; iPad, iPhone, Samsung Galaxy Tab. Oh, naseb baik aku ada iPad. kalau tak, harus aku melopong tengok gadget orang. Dan masing-masing bercerita tentang kerjaya, kenaikan gaji, anak-anak (termasuk anak tekak aku), anak bongsu mama yang arwah, dsb.

Aku rasa nak organise 1 trip bersama anak-anak mereka a.k.a anak-anak aku. (anak mereka anak aku juge. bolehh???) Aku nak kumpulkan Erna,Mas, Faranaz, Ita. Em, Kak Has boleh ke? Busy women yang kehilangan orang gaji. Theheh...

Anak Mas dan Kak Ju, kita tunggu next year. Amin...

Aisya harus masuk part dengan Mas. Jadi kita tunggu anak-anak mereka..

Anak aku? Hmm.. Nak juga anak... Nak mengandung juga... Tapi suami belum ada. Nanges-nanges!

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube