Monday, December 19, 2011

Oshien arwah sudah...

Posted by Unknown | 12:00 AM Categories:

Aku selalu tertinggal. Bas tinggalkan aku, airasia tinggalkan aku, Ham tinggalkan aku. Erk. Tersasul. 

Berita tergempar yang sudah basi. 

Semalam call acik. Bersembang kejap dengan Wan. Melalui Wan aku dapat tahu Oshien anak bongsu mama died caused termakan racun tikus. Sedih oh. Berhari mama nanges sampai bengkak bijik mata. Kematian yang tragis. Oshien mati semasa dalam perjalanan ke hospital...

Tanya Wan, "Mama tak buat kenduri tahlil ke?"

Hantu raya gelaran yang Faten beri. Harus hantu. Racun tikus pun Oshien belasah. Memang dia akan sental apa-apa makanan dengan rakus. Mama letak untuk tikus. Tak sempat nak monitor si hantu raya ini dia dah belasah. At the end, dia terlantar di bilik mandi after mama cari sebab pelik, biasanya dia akan tidur sekali mama dan abah.

Hmm.. Tadi call mama. Mama sedih lagi. Aku pun speechless. Dulu mak aku ni anti kucing. Sekarang, dah layak diundi untuk jawatan pengerusi kelab pencinta haiwan.

Takziah untuk Oshien.
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube