Tuesday, January 20, 2015

Meal shakes untuk siapa?

Posted by Unknown | 10:41 AM Categories: ,
Sejujurnya, saya belum pernah consume meal shakes. Sebab, saya peminat setia ESP! 

Theheh. Sekarang saya berfikir untuk consume Meal shakes bagi Adam. Dah boleh dah ni, Adam dah 1y2m. Jadi, saya ingin berkongsi bersama, apa itu meal shakes. Dan siapa yang boleh consume meal shakes ini.

Antara kebaikan meal shakes adalah:
  1. Menyediakan nutrisi lengkap dengan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu.
  2. Mengandungi asid folik, biotin untuk membantu tumbersaran.
  3. Mengandungi Vitamin A, C, E, zinc, selenium - agen antioksida yang berfungsi untuk melawan jangkitan.
  4. Mengandungi Vitamin B compleks dan zat besi untuk membina sel darah merah yang sihat.
  5. Kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan.
  6. Kaya dengan protein dan membantu pembinaan sel kulit, kuku, rambut dll.
  7. Kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel.
So, kalau dah baca khasiatnya, tentu boleh agak siapa yang sesuai consume meal shakes. Yang saya nampak, obviusly, saya akan mempergunakan meal shakes ni untuk putera saya yang kurang-makan-banyak-main ituew. Meal shakes sesuai untuk kanak-kanak setahun ke atas. untuk dewasa juga, yang ada masalah ekzema, asma, dan yang nak kuatkan daya tahan badan. Sangat sesuai buat minum pagi anda. Kalau hari hari minum kopi or teh tarik boleh, apatah lagi minum makanan kesiahatan kan? Yok yok jom try meal shakes hari ini!
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube