Wednesday, November 12, 2008

kerJa...

Posted by Unknown | 9:26 PM Categories:
Sekarang dah November, 1 bulan je lagi menghampiri the end of the year. Hmmm... Aku ni macam menghitung hari je. Macam tak sabar-sabar melangkah ke tahun baru walhal banyak lagi urusan tahun ni yang belum settle especially bahagian duit dan aset. Laporan tahunan belum start buat lagi. Newsletter dah siap mock up cuma tunggu Dr Anwar semak. Tapi bak kata Prof tadi, "Newsletter mcm hidup segan mati tak mahu". Oh tidak! Aku harus merancang strategi. Mungkin aku tak akan buat seorang diri lagi. Perlu tubuhkan team ni. Apatah lagi website. Aku asyik tengok Erna dok sebut pasal website. Aduh. Aku tahu permintaannya nak ubah yang aku baru buat tu. Tapi aku asyik dok delay je. Ada je kerja-kerja lain yang mengganggu-gugat aku daripada meneruskan niat. Naseb la Prof dengan mulia hati mencarikan seorang pembantu untuk training course. Sikit-sebanyak membantu tuh. Cuma terpaksa kotakan janji pada Prof, gross profit RM100k/year. Tak banyak, Rm100k je yeee...Huhu. Nak nanges pun ada. Setakat ni ada 5 courses listed dalam proses perbincangan dengan speaker. 5 courses tu aku nilaikan RM80k je... 2 seminar Prof minta buat proposal dulu. Huhu... Bagi la next year aku dapat lebih dari yang dijangkakan. Hakikatnya, walau aku kuli, walau bukan taraf tetap, makin lama aku rasa makin enjoy working here. Gosip stress dendam tu semua tetap ada. Tapi when it comes compared to others, I thing we're much better standing. Aku berharappp sangat, moga next year Allah murahkan rezeki untuk aku. Amin...
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube