Sunday, November 23, 2008

BaJu

Posted by Unknown | 1:09 PM Categories:
Hmmm.. Seharian kerja aku lipat baju dan hanger baju (termasuk mengemas & mengubahsuai susunatur bilik). Bak kata Ita, aku ni kalau mengemas rumah no. 1, cantek aja. Tapi cuba buka almari. :-) Theheh.. Agak menyakitkan matalah. Tapi kan ta... Takde la selalu kite macam ni... Ce tengok gamba kat bawah. Kemas kaannn :-) Hm, Tadi aku baru je gi beli hanger. Aku tahu aku ni malas basuh baju (ada mesin baru rajin), malas lipat baju; so sekarang aku ciplak idea Kak Eka, hangerkan semua baju. Tak de la semua... Seluar dan baju zzz aku lipat. T-shirt, kurung, blouse dsb aku hanger ja... Inilah Illiana. BAJU; part paling malas nak buat.

Gamba: Wardrobe yang aku beli di IKEA (ilham simpan baju ala-ala IKEA sikit) untuk letakkan baju kurung/blouse/tudung sementara almari utk simpan t-shirt/seluar/zzz dan bakul yang kosong setiap weekend. Bawah bakul kosong ada lagi box simpan towel/cadar dll serta baju yang banyakkk. |LULUS untuk 2 minggu|

Nota: Walaupun malas kurangnya aku kemaskan gakk kan?
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube