Friday, November 7, 2008

PeRiOD PaiN vs. MiGRaiN

Posted by Unknown | 11:57 PM Categories:
vs
Since semalam kepala aku saket. Berdenyut-denyut tak henti-henti. Esoknya aku ada meeting. Aduh! Paginya aku bangun, kepala tetap berdenyut. Tapi dek kerana meeting aku tetap gagah bangun bersiap.

Meeting. Aduh. Perut pulak saket. Kepala masih berdenyut. Aku nekad. Habis je meeting, settle apa yang patut aku terus laju ke KLINIK. Macam biasa. Dalam rekod kesihatan, for a second time in this year aku jumpa Dr dengan masalah sama. Saket kepala. Dr pun check, high-blood pressure semua ok. Dan macam biasa BRAIN aku ni tak sesuai dengan cuaca yang panassss... Mungkin juga sebab period kot. Dan aku dah demam seminggu. But as well, aku selalu acting DO-NO for my health. I'm a strong woman ok. Setakat saket yang boleh aku stand, I will stand. But this time, terpaksa la aku minta MC, tak larat nak melangkah ke office dengan keadaan period vs. migrain. Mahu semua orang aku marah nanti. Huhu. Alhamdulillah, sekurang-kurangnya aku diberikan sedikit kesakitan untuk membersihkan dosa-dosa kecilku... Dan Alhamdulillah, kerana kesakitan ini mengingatkan aku pada saat kematian. Dan Alhamdulillah, kerana tuhan memberikan aku keindahan dalam kehidupan ini. Moga aku dan sahabat-sahabatku dijauhkan daripada penyakit-penyakit yang merbahaya...Amin.
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube