Friday, December 5, 2008

bEsDaY GiRL 17th

Posted by Unknown | 10:19 PM Categories:
Busy sungguh aku minggu ni. Dengan kerja, dan tetamu aka kehadiran besday girl ke teratak Damar selama seminggu ni benar-benar terisi. Rezki hang la Teh, hadiah besday dengan aktiviti-aktiviti di KL sebelum ke Cameron. Fatin menumpang Avanza Pokdi last Sunday dari Pendang ke Shah Alam. Kemudian kami ke Shah Alam fetch her to Serdang. Seminggu di sini, aku sempat bawa Fatin ke swimming pool UNITEN selama 2 hari; Selasa-Rabu. Khamis aku dan Nisa serta Fatin ke GSC Mid Valley menonton Bolt-3D. Walaupun tahap kepenatan aku ditahap maksima ditambah dengan s*****t aku yang melampau, terpaksa kutahan demi besday girl on that day. Hari ni pula **** bawa balek kek besday to Fatin. Choc-cheese cake. Apapun, hepy besday to you Teh. Orang dah nak masuk 18, hang baru masuk 17. kuang-kuang-kuang... Best gak hang ada sini Teh. Rumah kemas, baju Along pun berbasuh. Perut pun sehattt slalu. Nyehhh.. Dah-dah gi sleep. Esok nak mulakan journey!
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube