Monday, December 15, 2008

cRocs...

Posted by Unknown | 10:09 AM Categories:
Urgsssh. Inilah kasut yang paling mahal pernah aku beli. Susulan dari e-visit aku ke website crocs 2 bulan lalu aku dah menaruh harapan nak sepasang. Sebabnya, kasut ini ada ciri-ciri odor resistant, selesa, ergonomic, anti-bakteria, dan ringan. Yang aku berminat crocs adalah ergonomic; ada ciri-ciri refleksologi disamping boleh dipakai seharian tanpa haus. Kerana kakiku ini amatlah cepat letih. Dan aku selesa memilih kasut bertutup untuk aktiviti luar. Aku memilih dari jenis Celeste Canvas. Nampak feminine sikit. Outlet di Midvalleey, LG berdekatan dengan exit Jusco. Tengok harga telan liur aku. Lama jugak le dok berteleku kat Crocs. Tengok kat website cantek aja tapi when comes to real, taklah cantek sangat pun. Biasa je. Tapi mengenangkan duitnya aku dah kumpul dan cirri-ciri lain yang ada pada kasut itu, dengan suspennya aku membeli. RM209.00. Glupp… Orang kaya baca blog aku ni mesti ketawa terbahak-bahak. Tapi bagi aku, dengan harga itu, mahu aku pakai ke 5-10 tahun nih. Tengok je lah highheel crocodile yang aku beli tu. Dah la color puteh, dengan harga RM50.00 tu je aku pakai dah 2 tahun. Inikan pula corcs yang harganya RM209.00. Berpatutanlah kan? Sebulan kumpul RM17.41 cukup setahun dapatlah RM209 kan? Inikan pula 5-10 tahun. Tengok margin k.. Nyehh...
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube