Saturday, June 19, 2010

Selamat petang Sabtu...

Posted by Unknown | 5:47 PM Categories:
Hari ini aku rajin... Merajin update template blog. Gegege. Pagi tadi mengantar Fatin dan Ain ke Jalan Duta, balik Pendang.. Miss-miss nurse itu bercuti semester selama 2 minggu. Konon plan nak breakfast bersama, malangnya aku keciritan... Dari 6.30 pagi sampai 10.00 pagi asyik mencirit sajark. Erghh. Bahana Pil Yusmira. Balek mangantar melaju ke Taman Desa nak beli DVDs. Malangnya, kedai belum buka... Mati kutu aku nak ke mana sebab sensorang. Tetiba baca mesej Peyuh dah belikan nasik lemak, baru balik dari servis kereta. Mencicit aku balik rumah nak makan nasik lemak. Konon plan nak pergi Warta belikan oley-oley untuk bangcik. Tup-tup aku mengkusyuk godek blog pulak... Sudahnya, dari 11.00 pagi sampailah sekarang rajin sungguh aku menghadap blog... Pada FB aku memang mati kutu tak tahu nak update hapa. Tahu tengok update dari FB-FB member saja. Sambil-sambil tunggu kot bangcik online.. Memang rajin aku Sabtu ini... Rajin hadap laptop. Sedangkan baju tak berbasuh, rumah tak tersapu... HUhu.

Baru sedarr nak basuh baju... 5.30 pm.
Sudah solat baru terperasan, comotnya bilik belakang... Dengan barang-barang Fatin dan baju yang nak diderma. Ini dulu bilik Farah... Miss her.
Naseb baik sink clear. Tapi kau tengoklah pinggan mangkuk makkk.. Tak tersusun.
Tengok. Blog + skype. Rumah macam terhapa.
Balik ngantar Fatin singgah MCD Drive Thru semata malas nak masak air panas. Teruknya malas kau Illiana...
Cuaca luar panas menggila sebab tu kau malas kot... (ALASAN)
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube