Monday, June 21, 2010

Illiana 6th Years Old...

Posted by Unknown | 10:06 PM Categories:
Tadi tengok FB old schoolmates, aku jumpa dia letak ini gambar... Wah excitednya aku. Aku excited sorang-sorang. Setakat ni, nan ado sorang pun dalam FB tu sedar akan kewujudan aku. Theheh. Ye aku tak glamer. Cuba teka mana satu aku kalau kamu hebat. Aku excited nak koleksikan dalam diari ini kerana aku  kehilangan koleksi gambar-gambar lama. Tak banyak yang ada. Especially masa aku kecilan... Yang ini Illiana 6 tahun. Aku ingat lagi, cikgu buat tarian cha-cha ni sebab aku matik-matik nangis gila-gila tak mahu participate persembahan lagu "aci-aci buka pintu" sebab aku takutkan drakula ke jembalang tah waktu tu. Kesian cekgu... Puas pujuk. Kau tak kenal Illiana masa kecik is so weird. Abah tak boleh hentikan kereta di jambatan Pulau Pinang sebab aku menggila menangis. Yang ini sebab aku tak percaya dengan ketahanan jambatan atas laut tu. Yaiiiyyy (Gelak besaqq). Aku adalah pisces yang tinggi daya imaginasi okay.
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube