Wednesday, May 23, 2012

Cheap Flight to Tawau?

Posted by Unknown | 10:18 AM Categories:
Psiko aku bila tengok gambar FB my friend diving trip to Mabul. Ergh. Stress.

Serious. Cantek kan this pic? Berminat to join add FB Coral Dive. Mereka menyediakan package diving, snorkling and also climbing.

Dah berapa kali angan-angan nak ke sana belum kesampaian. Same dengan USS. Tapi ini melebihi angan-angan ke USS. Sebab my interest is water.

Check promo AirAsia yang dikatakan free ticket. Aku sependapat dengan Mrs. Yayang a.k.a Dayah. Bohong! Takde pun RM100 return airfare KL-Tawau.

Kalau ada, confirm aku dah book okay.

Ye saya sangat berkira. Sangat berkira kerana komitmen saya untuk wang sangat banyak. Bayar hutang rumah, hutang kereta, hutang PTPTN, hutang credit card. Sewa rumah, bil? Dan sekarang allocation terbaru untuk yuran belajar.

Jadi untuk bercuti, terpaksa kurangkan kos yer?

Alah berbelanja menang mengguna.

Nanges!
  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube